anggerikertas kembali...

Assalamualaikum wbt
Alhamdulillah...akhirnya hati ini terbuka untuk kembali menyelusuri blog nie yang dah lama sangat ditinggalkan..entah berapa lama..bertahun-tahun blog ini dilupakan sedangkan diri telah berjanji mahu konsisten dalam penulisan ini..
Terlalu banyak yang telah berlaku dalam hidup saya namun alhamdulillah...Allah telah permudahkan hidup saya dan menguatkan saya untuk terus bangun dari tersadung dan terjatuh dalam hidup dan cuba meraih kebahagiaan dan ketenangan hati..terkadang rasa seperti tidak layak untuk mengecap rasa bahagia dan mengukir senyuman di bibir ini..tapi saya yakin pada apa yang Allah beri pada saya sekarang sememangnya untuk saya dan semoga diri ini tidak alpa dan lupa padaNya... :)

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Beginning....

Lousiana's Fried Chicken: Alternative to Kentucky's Fried Chicken